עגלת הקניות

העגלה שלך ריקה

הוספת מוצרים נוספים

מההמפטונס לסטודיו דווקא בחיפה

by Nadav Rauchwerger |

כשמשפחה ועסקים נפגשים ויוצרים ביחד - נוצרים דברים נפלאים!

שיתופי פעולה עם יוצרים מתחומים שונים מביאים איתם לא מעט השראות, זוויות ראייה חדשות והזדמנות נהדרת ליצור קולקציות מיוחדות, מרעננות ומגוונות.

במיוחד כשמדובר בשיתוף פעולה שהוא לא רק עסקי אלא גם משפחתי בין דניאל ראוכוורגר ונועם דביר האדריכלים העומדים מאחורי המותג BOND וביננו - סטודיו דווקא. דניאל ונדב הם אחים יוצרים ומוכשרים, כל אחד בתחומו וביחד הם יצרו את קולקציית Mill Hill הכוללת מגוון כלי קרמיקה למטבח ועיצוב הבית.

בואו נתחיל מההשראה…

BOND היא חברה לאדריכלות ועיצוב פנים הממוקמת בניו יורק. אחד הפרויקטים המיוחדים שלהם הוא תכנון בית הקשתות בהמפטונס, רצועת חוף קסומה בצפון מזרח ניו יורק.

מדובר בפרויקט מגורים פרטי הממוקם ברחוב ציורי ומיוחד שמטרת העיצוב היתה לשלב את היופי של המרחבים הציבוריים בתוך הבית, ליצור זרימה בין היחסים הפנימיים והחיצוניים וליצור בית עכשווי ומודרני.

מה שמאפיין את הבית הוא קיר אדריכלי שעובר לאורך כל קומת הקרקע, סדרת פתחים בצורת קשתות בחדר האוכל, חדר ההורים והמבואה כולל שטיח מעוצב אישית בהשראת הקשתות .

כשראינו את הבית המיוחד ש-BOND תכננו ועיצבו, את האלמנטים העיצוביים, הקשתות והקיר האדריכלי, התאהבנו, התמלאנו השראה ומייד ראינו איך ביחד איתם אנחנו מתרגמים את זה לכלי החרס שלנו ויוצרים קולקציה המותאמת לקו העיצובי שקיים בבית הקשתות המעוצב.

מהשראה לקולקציה... 

הקולקציה שלנו נקראת קולקציית Mill Hill, על שם הרחוב שבו ממוקם הבית, סדרת כלי חרס בן 50 חלקים העשויים בעבודת יד בהשראת בית הקשתות ובשיתוף מלא עם BOND.

שאבנו השראה בעיקר מהאלמנטים הבולטים בבית, מאוצר המילים האדריכלי שמלווה אותו וביססנו את הקולקציה על צורות גלילים וקשתות במגוון פרופרציות והוספנו סימני חריטה ייחודיים לנו. כך נוצרה לה קולקצית כלי קרמיקה למטבח בעלת טאץ' חדשני ובולט.

מה יש בקולקצית Mill Hill?

תוכלו למצוא בקולקציה שלנו כלי הגשה מיוחדים, סט כלי אוכל, צלחות קינוח, מערכת אוכל למטבח, כלים למלח ופלפל ועוד.

כל הכלים הם בעבודת יד, עשויים על גלגל האובניים ומעוצבים בהשראת בית הקשתות. מעבר לטקסטורות והעיצובים המיוחדים הם גם שימושיים לכל בית, לאירוח, לעיצוב הבית או בתור מתנה מיוחדת. חלק מהפריטים תוכלו למצוא באתר שלנו והם ייוצרו עבורכם במיוחד לפי הזמנה.

המפטונס אצלכם בבית!

קולקצית Mill Hill מביאה אליכם הביתה טון עיצובי אחר. מעבר לעבודת היד וטביעת האצבע הייחודית של סטודיו דווקא, יש כאן עבודה משותפת עם סטודיו BOND שמביאים את עולם האדריכלות הניו יורקי לכלי החרס שלנו יחד עם הכימיה המשפחתית והתשוקה העזה לעיצוב ואסתטיקה.

כל אלו יוצרים קולקציה המדברת שפה משלה ומעניקה תחושה אחרת לעיצוב השולחן.

סקרנים לראות את כל הקולקצייה?

פריטים ממנה מחכים לכם באתר שלנו עכשיו! 

תמונה ראשית - שני הלוי

התמונות למטה מצולמות מתוך בית הקשתות באדיבות BOND

סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד

 סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד

סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד

סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד

סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד