עגלת הקניות

העגלה שלך ריקה

הוספת מוצרים נוספים

אגרטלים של סטודיו דווקא בטולמנ'ס דוט

by Nadav Rauchwerger |

כל עסק רוצה חשיפה, הכרה ביצירותיו, בעשייה שלו והצגתם במקומות מוכרים אשר יאפשרו לקהל רחב יותר להגיע אליו!

לנו, סטודיו דווקא, חשוב שהמקומות ושיתופי הפעולה שאנו עושים, לא רק יחשפו אותנו לעוד קהלים אלא לקהלים הנכונים עבורנו וגם יעשירו אותנו בעוד רעיונות והשראות.

כאן בדיוק נכנסה לתמונה - טולמנ'ס!

למה טולמנ'ס התאימו לנו?

רשת טולמנ'ס קיימת בנוף שלנו כבר מעל שלושה עשורים והיא נחשבת לחנות עיצוב עם פריטים המשנים את האווירה בבית ומשדרגים את השפה העיצובית שבו.  לטולמנ'ס יש ארסנל מעצבים בינלאומיים מכובד שמקפיד להישאר מעודכן בטרנדים אך גם יוצר טרנדים רבים בעצמו. בשנים האחרונות הרשת הפכה ליותר נגישה כאשר ב-2018 עברה שינוי והפכה לטולמנ'ס DOT.

הייחודיות של טולמנ'ס, קהל הלקוחות שלהם והחיבור לרצון להעשיר את עיצוב הבית הם שמשכו אותנו אליהם!

בואו נתמקד באגרטלים!

אגרטלים יוקרתיים ומרשימים עשויים פורצלן ומיוצרים בטכניקת יציקה. האגרטלים שלנו מעוטרים בטקסטורות המבוצעות על גלגל האובניים.

חלק מהאגרטלים מעוטרים בטקסטורה שנעשתה בעבודת יד ייחודית על גלגל האובניים ולכן משתנה מפריט לפריט כך שכל קונה זוכה לאגרטל המיוחד רק לו.

אגרטלים מעוצבים נוספים שהוצגו וגם עציצים מעוטרים בהדפסים מיוחדים ובצבעים חמים בגווני צהוב וכתום או גווני אפור שחור.

אלמנט נוסף ומשמעותי לא פחות הוא צורת האגרטלים - צורות גיאומטריות, דמויות פירמידות וקונוסים שמאפיינים את כל קולקצית האגרטלים שהוצגה בטולמנ'ס.

לא מדובר בסתם אגרטל!

מי שמגיע לחנות נחשבת כמו טולמנ'ס יודע שהוא מגיע לחנות שהעיצוב הוא מהותה! הוא מחפש אחר פריטים מיוחדים, שונים שיוצאים מגבולות הסטנדרט ומשנים את פני ביתו.

האגרטלים של סטודיו דווקא הם אגרטלים כאלו!

ייעודם הוא לא רק להכיל פרחים יפים לשבת אלא להיות פריט עיצובי בבית כל השבוע, להעשיר את פני הבית, לחדש, לעלות חיוך וגם לגרום לאפקט הוואו כשמגיע הזמן לארח!

מי שבוחר להתחדש באגרטלים של סטודיו דווקא זוכה לפריט בולט, ייחודי וחד פעמי בביתו. אם במרכז שולחן, על מדף, בכניסה הביתה או בנישה בסלון, האגרטל יעשיר וישמח את האווירה העיצובית ובכלל.

אז אחרי שסיפרנו לכם על החוויה הנהדרת עם טולמנ'ס ועל היחס האישי שכל אגרטל מקבל מאיתנו לפני שהוא מגיע אליכם, נשמח לספר לכם שתוכלו לרכוש אגרטלים מיוחדים גם באתר שלנו.

הם מעולים כמתנה לבית חדש לעצמכם או לחברים ומשפחה ותאמינו לנו כשאנחנו אומרים שמי שיקבל מתנה אגרטל מעוצב של סטודיו דווקא, יזכור שאתם הבאתם לו אותו ויוקיר לכם על כך תמיד!