עגלת הקניות

העגלה שלך ריקה

הוספת מוצרים נוספים

2018 סטודיו דווקא מציג ביריד האומנות ״צבע טרי״

by Nadav Rauchwerger |

"ויברציות" - הגבול המטושטש בין קרמיקה לטקסטיל

סטודיו דווקא מציג את קולקצית הביכורים שלו ביריד האמנות "צבע טרי" 2018

הפעם הראשונה היא תמיד הזכורה ביותר, המרגשת ביותר ובעלת משמעות גדולה.

וכך היה כשסטודיו דווקא הציגו את קולקציית הביכורים שלהם לראשונה ביריד האמנות המוכר "צבע טרי" והיא כללה פרויקט שיתופי של היוצרים גילי ונדב שיצרו יחד דו שיח בין חומרים שונים, בעיקרם קרמיקה וטקסטיל המטשטשים את הגבולות בין הקרמיקה לטקסטיל ומשלבים ביניהם בכישרון וקסם רב.

מי לא מכיר את "צבע טרי"?

צבע טרי הוא אירוע אמנות הגדול ביותר בישראל שחל כל שנה בעיר תל אביב. האירוע האמנותי המופלא הזה מושך אליו מעל 35,000 מבקרים לפחות כל שנה ומציג את המיטב מהיצירה הישראלית. כל שנה היריד מציג את מיטב הגלריות הישראליות המובילות בנוף האמנות הישראלית. ישנו שיתוף פעולה עם כל המוזיאונים בישראל ותמיכה מכובדת של מוסדות אמנות בין לאומיים מהמובילים בעולם.

פרויקט שיתופי - מה זה אומר?

סטודיו דווקא שייך לשני אמנים מוכשרים - גילי אילן ונדב ראוכוורגר. הקולקציה שהוצגה ב"צבע טרי" מאגדת בתוכה פרויקטים עצמאיים של כל אחד מהם ובנוסף אוסף אגרטלים מקרמיקה שהם יצרו יחד.

"ויברציות" מבטאת את הייחודיות של כל אחד מהיוצרים ומדגישה גם את תוצרי היצירה המשותפת שלהם.

על "ויברציות " ועל דו שיח בין חומרי!

הקולקציה יוצרת שפה ייחודית ומקורית בין חומרי גלם, מצד אחד הטקסטיל ומהצד השני קרמיקה. הפרויקט מציע נקודת מבט והתבוננות על ממדי הזמן והמרחב כפי שהם נתפסים דרך החיבור של החומרים הטמונים והגלויים בהם כאחד.

בין העבודות המוצגות ב"ויברציות" תוכלו לראות את פרויקט הגמר של גילי אילן, עבודת טקסטיל גדולה בו היא שילבה יחידות פורצלן עם צמר גולמי (משרביה) לצד עבודות מיוחדות של נדב, אגרטלים מעוצבים בצורות גאומטריות בעלי טקסטורה ייחודית משתנה, כוסות קפה עשויות קרמיקה מעוטרות בטקסטורות צבעוניות ועוד פריטי קרמיקה מיוחדים.

הצגת הפרויקט בתערוכת "צבע טרי" יצרה עבור "סטודיו דווקא" הזדמנות להציג את האמנות שלהם בפני עיניים רבות, על במה מקצועית לצד אמנים מוערכים ומוכשרים, לזכות להכרה והערכה ולחוות חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. חוויה שחיזקה את השפה הייחודית שלהם שמתבטאת בכל כלי קרמיקה שהם יוצרים, החל מאגרטלים, צלחות, כוסות, קערות נוי ועד כלי אוכל מיוחדים שהם יוצרים.

תוכלו למצוא מגוון אגרטלים שהוצגו בתערוכה גם באתר הסטודיו ולהנות מעוד מגוון כלי קרמיקה המעוצבים בשפה של "סטודיו דווקא" ובסגנון הייחודי להם.

 

 

סטודיו דווקא צבע טרי 2018

סטודיו דווקא צבע טרי 2018

סטודיו דווקא צבע טרי 2018

סטודיו דווקא צבע טרי 2018